bezkrytyczna kieca

spódnic długich nie noszę. może nie to, że w ogóle nie znoszę, bo u kogoś podziwiam, ale sama jakoś nie bardzo. biodra mam za szerokie więc długa i szeroka spódnica powoduje, że wyglądam jakoś niskopiennie i rozłożyście.
tymczasem dziś nie oparłam się i nabyłam jedną taką rudą… no przecież okazja… i kolory moje… i taka mięciusia i ciepła i ma gumeczkę, że się synek bezuciskowo pomieści...
a w przymierzalni, gdzie toczyłam bój z rozsądkiem i sercem uznałam, że w najgorszym razie, jak po ciąży znowu będę wyglądać w takim fasonie fatalnie, to zrobię z niej piękny szal i już w tejże przymierzalni ustaliłam plan działania a taki szal w takiej cenie to też okazja, więc rozsądek zagłuszony wybiegł z krzykiem i spotkałam go dopiero gdzieś daleko za kasą…
a na spódnicę mam już kilka pomysłów, jak nosić na długo i na krótko i w ogóle na razie jest bezkrytycznie świetna J

11 komentarzy:

ZZ Tomczuk pisze...

świetna kurtka ;)

V i n t i pisze...

mhmmm, fajna spódnica i w ogóle cały zestaw :)

Evelio ciężarówka pisze...

:-) ja również zawsze czułam się w długich spódnicach jak pląsająca ryba w odchłaniach oceanu! W tej chwili pozostanę na etapie podziwiania jak inni wyglądają...super:-)

Aquamarine pisze...

A ja nadal podziwiam buty :)

PASSIONsewing pisze...

masz rewelacyjny kolor włosów sama farbujesz (czym?) czy u fryzjera?

agakry pisze...

wiernie odwiedzam salon www.freehair.pl w Wawie - polecam gorąco :)

Unknown pisze...

Świetna spódnica-w tej nie wyglądasz rozłożyście;)

agg pisze...

cudna spódnica, uwielbiam takie:)

Mamuśka Martuśka pisze...

Spódnica boska, świetny wzór. Pierwszy pomysł na stylizację bardzo mi się podoba. Taka ciężaróweczka na bank zwróci na siebie uwagę na szarej ulicy.

Gdybym była kiedyś gwiazdą filmową tudzież inną, to marzyłabym o takiej stylistce, bo KAŻDA Twoja stylizacja mnię zachwyca:-)

Agusiaczek pisze...

Rewelacyjne kolory sukni i świetnie wszystko dopasowane :-)

Barbara Bastamb pisze...

Bardzo ładna...świetne kolory...