nagrody i wyróżnienia

słaba jestem w blogowych grach, łańcuszkach i zwyczajach...

nie mogę jednak pozostać obojętna i zignorować drogiej Vinti :))))  dziękuję maj diiir :)))
niestety, ale konsekwentnie zbojkotuję obowiązki związane z wyróżnieniem - tylko napiszę, że serdecznie zapraszam do wszystkich znakomitych blogerek i blogerów, których sama obserwuję i ich posty systematycznie ukazują się w pasku po prawej stronie :) nie jestem w stanie wybrać kilku, o nie! 


a o sobie piszę tak dużo, że jeśli kogoś to interesuje niech czyta, co już napisano albo śledzi aktualności :)  serdeczności przesyłam :) 



3 komentarze:

V i n t i pisze...

doskonale Cię rozumiem, ja też mam kłopoty z wybraniem jakiejś listy ulubionych... pozdrowionka dla Stasia, który tak jak Klaudusia już niedługo skończy pół roczku???!!!! my mamy rocznicę w niedzielę 31 lipca :)

Mama Julisiaczka pisze...

W całym tym łańcuszkowym zamieszaniu, które jest szalenie fascynujące, zapomniałam podziękować...:)
Bardzo mi miło!

JaKa pisze...

Dzisiaj wyczytałam, wybacz ;)